Adini feriha koydum 20 bolum izle

Adini feriha koydum 20 bolum ozeti izle
Özet: İhanet oyununa inanan Koray ve Feriha alt üst olmuştur. Feriha, kimseyle konuşmadan kır evini terk eder. Koray’ın tepkisi ise çok daha sert olur, doğum günü kana bulanır. Kır evinde yaşanan kabustan sonra Feriha’dan bir cevap almak için İstanbul’a dönen Emir, aldığı tepki ile neye uğradığını şaşırır. Hande ile Feriha’yı yüzleştiren Emir, Feriha ve Koray’ın davranışlarıyla sarsılırken, onların geçmişte uğradıkları haksızlığın acısını çıkardıklarına inanır. Aysun’un hastalığı yüzünden zor günler geçiren Ünal, borcuna sadık olmadığını düşündüğü Rıza ile uğraşmaya başlar. Kaza borcunun yeniden gündeme gelmesi ailedeki tansiyonu yükseltir. Zehra’nın teknede çalışırken ayağını burkması ise Feriha’nın ilginç bir karar almasına neden olur. Aşk acısı ile boğuşan Feriha, annesinin yerine Levent’in teknesinde çalışmaya başlar. Öte yandan Emir ve Feriha aşkının kaderi, ihanet oyununu öğrenen sürpriz bir ismin dilinin ucundadır

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Leyla ile mecnun 15 bolum...
Leyla ile mecnun 20 bolum izleee
news24 - 27. Mai, 19:53
Adini feriha koydum 20...
Adini feriha koydum 20 bolum ozeti izle Özet: İhanet...
news24 - 27. Mai, 19:48
Gift in blut
Therapie von HUS-Kranken HUS, hämolytisch-urämisches...
news24 - 27. Mai, 19:44

Links

Suche

 

Status

Online seit 4727 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 27. Mai, 19:53

Credits


Adini feriha koydum izle
Leyla ile mecnun
News
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren